• Zespół Szkół
  • Zespół Szkół
  • Hala - wejście
  • Wejście główne

5 grudnia odbył się biwak literacki, podczas którego uczniowie klasy 8b przeczytali lekturę "Dziady" cz. II Adama Mickiewicza. Uczniowie zadbali o odpowiedni nastrój, salę rozświetlały świece, a w tle było słychać odgłosy burzy i deszczu. Dzięki temu udało się poczuć atmosferę opisywanych wydarzeń...

Opiekunem była p. Marta Podgórska-Prożych.

4.10.18 wyjechaliśmy na wycieczkę do Woli Okrzejskiej i Okrzei śladami pisarza – Henryka Sienkiewicza.

Najpierw zwiedziliśmy kościół, a następnie wybraliśmy się na cmentarz, gdzie została pochowana matka autora „W pustyni i w puszczy”. Po krótkiej modlitwie i robieniu zdjęć wybraliśmy się na kopiec Sienkiewicza, gdzie jest ziemia z wielu kontynentów. Następnie pojechaliśmy do muzeum, gdzie kiedyś mieszkał Henryk Sienkiewicz. Dowiedzieliśmy się od przewodniczki wiele ciekawostek o pisarzu. Potem odbyło się ognisko. Dużo się bawiliśmy i jedliśmy.

Po całym dniu wrażeń wróciliśmy szczęśliwi i zadowoleni.

Uczniowie kl. Vb

6 listopada uczniowie klas: 4a, 4c, 6a i 6c z opiekunami: p. Agnieszką Cmiel, p. Moniką Kaczmarczyk, p. Martą Podgórską-Prożych oraz p. Justyną Wojdą uczestniczyli w wycieczce do Warszawy. Pierwszym punktem wyjazdu był Hangar646, w którym czas szybko upłynął na szaleństwach na trampolinach, zjeżdżalniach i innych atrakcjach. Zmęczeni i głodni pojechaliśmy do restauracji McDonald's. Tam odzyskaliśmy siły i spacerem poszliśmy do Cinema City Promenada. Obejrzeliśmy piękny film pt. "Dziadek do orzeczów i cztery królestwa", który wszystkim polecamy. Pełni wrażeń i nadziei na kolejny wspólny wyjazd wróciliśmy szczęśliwie do Żelechowa.

Marta Podgórska-Prożych

Uczniowie klas trzecich szkoły podstawowej od września br uczestniczą w bezpłatnych zajęciach nauki pływania na basenie w Garwolinie. Zajęcia odbywają się w wymiarze 20 godzin pod kierunkiem wykwalifikowanych trenerów. Zajęcia z zakresu nauki pływania dla dzieci zostały zorganizowane w ramach projektu Powszechna Nauka Pływania "Umiem pływać" realizowanego przez Stowarzyszenie Rozwoju Gmin i Miasta Powiatu Garwolińskiego

06.09.2018 Młodzież Szkolnego Koła Caritas z Żelechowa uczestniczyła w Diecezjalnym spotkaniu integracyjnym z niepełnosprawnymi w Rozkoszy k/ Białej Podlaskiej. Było nas 13 osób. Przed wyjazdem nasz Asystent Ks. Marcin Chruściel udzilił nam błogosławieństwa na czas dzielenia się sobą z tymi do których zostaliśmy posłani. Młodzież dała piękne świadectwo miłości do drugiego człowieka. Dziliła się swoim talentem śpiewu umilając im w ten sposób czas. Nie brakowało też tańca integracyjnego. Niepelnosprawni z zaufaniem podchodzili do wolontariuszy i zapraszali do tańca. Było to piękne spotkanie z Jezusem w drugim człowieku.

Nowy rok szkolny rozpoczął się 3 września. Wszyscy przybyli zarówno uczniowie, rodzice i nauczyciele zostali przywitani przez Panią Dyrektor, która życzyła uczniom samych dobrych ocen i zadowolenia z pobytu w szkole.